Job 1 van 1


Report this listing

Solliciteren



Stafmedewerker Eerstelijnszone RupeLaar


Functie

  • Je realiseert een kwalitatieve en klantgerichte dienstverlening in uitvoering van de missie/visie van ELZ RupeLaar en haar opdrachten zoals beschreven in het decreet en het uitvoeringsbesluit.
  • Je bent mee verantwoordelijk voor de volledige procesketen binnen het werkgebied: van strategische analyse tot implementatie van concrete acties.
  • Je voert de acties mee uit zoals vastgelegd in het actieplan, • Je informeert en inspireert actoren binnen ELZ RupeLaar m.b.t. lopende initiatieven (projecten, vormingen, samenkomsten,…) over geïntegreerde en doelgerichte zorg en neemt waar nodig verantwoordelijkheid voor het initiëren, coördineren en opvolgen van deze initiatieven,
  • Je stimuleert de interprofessionele samenwerking rond de persoon met een zorg- en ondersteuningsvraag, Je vormt een brugfunctie tussen de verschillende partners en bent gesprekspartner voor het netwerk in de regio,
  • Je houdt actief voeling met trends, topics, noden en behoeften van de stakeholders,
  • Je behartigt de belangen van ELZ RupeLaar naar externen toe en naar de overheid,
  • Je werkt mee aan de ontwikkeling van een communicatieplan,
  • Je volgt het Vlaamse en federale beleid op en vertaalt waar nodig beleidsinitiatieven naar de context van ELZ RupeLaar,
  • Je bent de perfecte back-up van je collega stafmedewerker en kan zelfstandig functioneren.

Jouw profiel

Je bent in het bezit van een bachelorsdiploma in de menswetenschappen of gelijkwaardig door ervaring. Een professionele bachelor organisatie en management richting zorgmanagement of een professionele bachelor bedrijfsmanagement richting business en management is een pluspunt.

• Je hebt een goede kennis van het brede zorg- en welzijnslandschap in Vlaanderen en de belendende sectoren (gehandicaptenzorg, jeugdzorg, ...),

• Je hebt een goede kennis van de Vlaamse en federale regelgeving m.b.t. eerstelijnszorg, welzijn en lokaal sociaal beleid, incl. de vzw-wetgeving of wenst deze te verwerven.

• Relevante ervaring in de sector is een meerwaarde,

• Je bent flexibel, zowel naar jobinhoud als naar werkuren (bereid tot occasioneel avond- en weekendwerk).

• Je bent in het bezit van een rijbewijs en kunt beschikken over een wagen.

Vereiste competenties:

• Goede, vlotte communicator: je bent contactvaardig, kan verbindend communiceren en kent de basisprincipes van bemiddeling. Je hebt ervaring met overleggen, presenteren, onderhandelen en het formuleren van adviezen. Je hanteert een helder taalgebruik en hebt redactionele vaardigheden (website, nieuwsbrief,…),

• Sterk in analytisch denken met inzicht in het dagelijks leven van een organisatie met oog voor samenwerkingsverbanden en netwerking,

• Sterk in data en project management in functie van beleidsvoorbereidend werk en rapportering,

• Vaardige organisator: je kan planmatig en efficiënt werken, je bent systematisch en doelgericht en kan opdrachten en taken opdelen in duidelijke werkpakketten en mijlpalen,

• Initiatiefnemer binnen een samenwerkende context: je werkt in een beperkt team aan concrete acties om samen doelstellingen te realiseren. Dit vergt initiatief, gedrevenheid en collegialiteit.

• Klantgericht: je streeft ernaar de noden en behoeften van de stakeholders op een adequate manier te achterhalen en ze op een resultaatgerichte wijze in een aanbod te vertalen in functie van een optimale dienstverlening,

• ICT-vaardigheden: je kan vlot overweg met de courante ICT pakketten en software.

Persoonlijke eigenschappen en attitudes:

• Actieve belangstelling voor (eerstelijns)gezondheid- en welzijnszorg hebben,

• Betrokken, geëngageerd en geïnteresseerd zijn,

• Stressbestendig en een doorzetter zijn,

• Zelfstandig en in team kunnen werken,

• Openstaan voor verandering en vernieuwing,

• Leergierig en voortdurend op zoek naar nieuwe ideeën en aanpakken,

  • De resultaten van de werking, de evoluties, de belangen communiceren aan interne of externe partners
  • Strategische doelstellingen van een organisatie bepalen en toepassen
  • De doelstellingen en de inzet van mensen en financiële middelen bepalen
  • Projecten of opdrachten in het domein: Sociale, medisch-sociale, gezondheidssector

Aanbod

  • Je gaat aan de slag in een klein team dat op geregelde basis terugkoppelt aan het dagelijks bestuur van de vzw.
  • We verlonen aan barema MV1 van het paritair comité 331 (barema sociaal, verpleegkundig, paramedisch en therapeutisch personeel, met bruto maandwedde zonder anciënniteit bij 100% tewerkstelling is 2314.19 euro), nemen maximaal 4 jaar nuttige anciënniteit over en bieden een contract van bepaalde duur voor één jaar aan.
  • Extralegale voordelen: maaltijdcheques, woon/werkverkeer en fietsvergoeding zijn voorzien.
  • Datum indiensttreding wordt bepaald in onderling overleg.
Daarnaast:
  • We bieden je een mooie work/lifebalans,
  • opleidingen,
  • standplaats in Boom.
  • Mogelijkheid tot thuiswerk.
  • We gaan discreet om met je kandidatuurstelling.

Solliciteren

Britt Van de Voorde
0472114404
info@rupelaar.be

Solliciteren